Pictor Digital Signage

Regulamin sklepu internetowego
PictorPlayer.pl

  1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
    1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego Pictor Player, działającego pod adresem www https://pictorplayer.pl.
    2. Właścicielem Sklepu jest Łukasz Kliś, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Etinel Łukasz Kliś z siedzibą pod adresem: ul. Prosta 25/1, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5492115779 (dalej „Sprzedawca”).
    3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
      Adres do kontaktu: ul. Górska 19 p.102, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie
      Adres e-mail: biuro@pictorplayer.pl
      Numer telefonu: +48730301305 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
  2. Wymagania techniczne
    1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
      1. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
      2. dostępu do sieci Internet;
      3. aktywnego adresu e-mail.
  3. Dane osobowe
    1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
  4. Subskrypcja
    1. Strona internetowa PictorPlayer.pl oferuje subskrypcje umożliwiające korzystanie z oprogramowania Pictor.
    2. Subskrypcje są dostępne na określonych warunkach cenowych zgodnych z Cennikiem.
    3. Subskrypcja jest zawierana na czas określony w momencie dokonywania płatności. Subskrypcja może być przedłużana automatycznie, jeśli użytkownik nie zrezygnuje z niej przed zakończeniem okresu subskrypcji.
    4. Po zakupie subskrypcji klient otrzymuje wiadomość email z potwierdzeniem transakcji. W wiadomości znajduje się klucz licencyjny, który należy wprowadzić w odpowiednie pole aplikacji Pictor (sprawdź instrukcję Pictor.).
  5. Płatności
    1. Płatności za subskrypcje są przetwarzane za pośrednictwem systemu płatności Stripe.
    2. Warunki płatności określające dostępne metody płatności oraz ceny subskrypcji są widoczne na stronie internetowej PictorPlayer.pl w momencie dokonywania płatności.
    3. Sklep nie przechowuje danych płatności użytkowników, zgodnie z polityką prywatności. Dane płatności mogą być przechowywane przez operatora płatności Stripe w zależności od wyboru użytkownika w czasie uzupełnienia formularza subskrypcji.
  6. Zawarcie umowy sprzedaży
    1. Sklep nie wymaga zakładania konta klienta w celu zakupu Subskrypcji.
    2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
    3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
    4. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: biuro@pictorplayer.pl.pl.
    5. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Subskrybuj” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
      1. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów i/lub Produktów Cyfrowych zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
      2. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów i/lub Produktów Cyfrowych oraz kosztów ich dostawy.
    6. Do zawarcia umowy sprzedaży i/lub umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
    7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia). ;
    8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
    9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
  7. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów i/lub Produktów Cyfrowych podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
    2. Dostawa towarów odbywa się w formie elektronicznej.
    3. Sklep oferuje następujące metody płatności:
      1. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem – za pośrednictwem platformy płatniczej:
      2. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
      3. W każdym przypadku obsługę płatności online jest platforma Stripe.
  8. Dostawa produktów cyfrowych
    1. Realizacja Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego następuje niezwłocznie (chyba że z Umowy wynika inaczej) drogą elektroniczną poprzez przesłanie klientowi na podany przez niego adres e-mail danych umożliwiających dostęp do zakupionego Produktu (instrukcja pobrania lub dane dostępowe do odpowiedniego konta)
    2. Czas (okres) dostępu do Produktu Cyfrowego (np. na rok) wskazywany jest zawsze przy opisie Produktu podczas jego zakupu (Subskrypcji) przez klienta.
    3. Jeżeli dostęp do Produktu Cyfrowego następuje przez specjalną platformę, klient zobowiązany jest korzystać z niej w sposób zgodny z prawem, w szczególności nie dostarczać w ramach platformy treści bezprawnych.
    4. Klient zobowiązany jest przestrzegać praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i/lub innemu autorowi dostarczanych Produktów Cyfrowych. Jeżeli Sprzedawca nie wskazał inaczej, klient uprawniony jest do korzystania z zakupionych Produktów Cyfrowych jedynie na potrzeby własne i w sposób zgodny z przeznaczeniem, wynikającym z Umowy. Klient nie jest uprawniony bez zgody Sprzedawcy do jakiegokolwiek innego rozpowszechniania zakupionych treści cyfrowych
    5. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji Produktu Cyfrowego, chyba, że co innego wynika z jego opisu i/lub oświadczeń Sprzedawcy zamieszczanych w Sklepie i dostępnych dla klienta w momencie dokonywania zakupu.
  9. Odstąpienie od umowy
    1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
    2. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada prawo odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego (bez podawania przyczyny) w terminie 14 dni od jej zawarcia, chyba że spełnione są następujące warunki:
      • Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie dostarczania treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą klienta,
      • przed rozpoczęciem świadczenia klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy,
      • Sprzedawca przekazał klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z informacją o udzielonej przez klienta zgodzie na dostarczenie Produktu Cyfrowego w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
    3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:
      • w formie elektronicznej na adres: sklep@ekranyinformacyjne.pl lub
      • w formie pisemnej na adres: ul. Górska 19 p.102, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie.
    4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    5. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul. Górska 19 p.102, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie.
    6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
      • ceny Towaru i/lub Produktu Cyfrowego;
      • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
    7. W przypadku odstąpienia przez klienta od umowy sprzedaży Towaru, Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
    8. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
    9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
    1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
      1. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
      2. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
      3. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
      4. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
      5. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
      6. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
      7. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
      8. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
  11. Reklamacje
    1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary i/lub Produkty Cyfrowe zgodne z Umową.
    2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów i/lub Produktów Cyfrowych zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
    3. Reklamacje mogą być składane:
      • w formie elektronicznej na adres: sklep@ekranyinformacyjne.pl
      • lub w formie pisemnej na adres: ul. Górska 19 p.102, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie.
    4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
    5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    6. W powyższym celu można:
      1. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
      2. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
      3. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
      4. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
    7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  12. Postanowienia końcowe
    1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
    2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
    3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie – klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
    4. Regulamin obowiązuje od dnia 12-03-2024 r.
  13. Zakup licencji oprogramowania Pictor.
    1. Sprzedawca oświadcza, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wykonał autorski program komputerowy o nazwie: Pictor składający się z modułów Pictor Player i Pictor Manager, zwany w dalszej części Programem oraz że przysługuje mu do Programu całość majątkowych praw autorskich.
    2. Sprzedawca udziela zapewnienia, że Program nie jest obciążony żadnymi prawami ani roszczeniami na rzecz jakichkolwiek osób trzecich, a w szczególności, że zawarcie i wykonanie przez Sprzedawcę sprzedaży niewyłącznej Licencji nie wymaga żadnych zezwoleń osób trzecich.
    3. Każdorazowo jeżeli w Sklepie została zakupiona licencja Programu Sprzedający (Licencjodawca):
      1. Udziela udziela Kupującemu (Licencjobiorcy), na okres wskazany dokumencie sprzedaży, upoważnienia do niewyłącznego korzystania z Programu (licencja niewyłączna), na terytorium Unii Europejskiej, w zakresie pól eksploatacji określonych w licencji oprogramowania.
      2. Kupujący (Licencjobiorca) zapłaci Sprzedającemu (Licencjodawcy) opłatę licencyjną za możliwość korzystania z Programu w kwocie zgodnej z dokumentem zakupu.
    4. Podczas instalacji Programu na komputerze Kupującego wymagana jest akceptacja licencji Programu.


Regulamin Newslettera
w sklepie PictorPlayer.pl

  1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
    1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego Ekrany Informacyjne („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
    2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
    3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów i/lub Produktów Cyfrowych. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
    4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
    5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu
      ul. Górska 19 p.102, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie
      e-mail: sklep@ekranyinformacyjne.pl
      tel.: +48730301305
  2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
    1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
      1. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
      2. aktywnego adresu e-mail,
      3. dostępu do sieci Internet.
    2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
      1. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
      2. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
      3. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
    3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
  3. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
    1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
      1. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
      2. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
    2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
    3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
    4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
      1. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
      2. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
    5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
    6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
    7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 18 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
  4. Reklamacje
    1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
    2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach X. 3-5 Regulaminu Sklepu.
    3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach X. 6-7 Regulaminu Sklepu.
  5. Dane osobowe
    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
  6. Zmiany Regulaminu Newslettera
    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).